Cookies
Confirmați alegerile mele
Permiteți tot

Respingeți tot

Formular reclamaţie

Datele firmei partenere, care a primit reclamaţia

Denumirea şi adresa companiei: *

Numele persoanei care a preluat reclamaţia:

Numărul de telefon al persoanei care a preluat reclamaţia:

Data achiziţiei şi numărul facturii SanSwiss: *

Date

Nume şi prenume: *

Telefon: *

E-mail:

Oraş: *

Cod poştal:

Adresa: *

Informaţii referitoare la produsul returnat

Data achiziţiei produsului:*

Dovada cumpărării:*

Denumirea produsului şi codul: *

Cantitatea:

Motivul reclamaţiei, descriere detaliată a defectelor: *

Data si circumstanţele în care s-a constatat defectul:

Locaţia bunurilor de returnat:

Cerinţa reclamantului: *
  • reparaţie
  • înlocuire
  • expertiză
  • cerere piese lipsă
Clientul beneficiază de garanţie:
da nu
* Câmpuri obligatorii

Termeni pentru reclamaţii la produsele SanSwiss

Cabinele de duş SanSwiss se compun din diverse tipuri de uşi din sticlă securizată şi profile din aluminiu conform catalogului producătorului.
Asigurarea calităţii produsului se face prin norna europeană EN 14428:2008+A1 care stabileşte condiţiile prin care se asigură montajul cabinei de duş, în conformitate cu specificaţiile producătorului , precum şi o funcţionare conformă a produsului în utilizare.
O serie de normative asigură
- siguranţă nerestricţionată (norma europeană EN12150),
- calitatea superioară a profilelor (norma europeană EN 12220-1),
- acoperiri de înaltă rezistenţă (norma DIN EN ISO 2409).
Toate materialele folosite sunt ecologice şi nu prezintă niciun pericol pentru sănătate.
Termenul de garanţie al cabinelor de dus este de 5 ani de la data facturării cu exceptia Ocelia la care garantia este 2 ani.

Cădițele de duș îndeplinesc toate conditiile normativului UE EN 14527:2006, care stabilește standardul cădițelor de duș.
Termenul de garanție pentru cădițe este de 3 ani de la data facturarii.
Furnizorul va fi scutit de obligaţia de garanţie dacă obiectul livrării va fi
- utilizat necorespunzător de către client sau de către terţi,
- va fi montat greşit sau pus în funcţiune necorespunzător,
- tratat greşit, delăsător sau
- întreţinut necorespunzător.
Acordăm o garanţie de 10 ani pentru livrarea contra cost a pieselor de schimb, cu exceptia componentelor care se uzeaza in mod normal ( garnituri, magneti, etc.)
Vânzătorul nu răspunde pentru defecte rezultate în urma manipulării greşite, a lovirii, a păstrării in condiţii necorespunzătoare, a folosirii unor material de curăţare improprii sau a instalării defectuoase.
În cazul defecţiunilor apărute pe perioada de garanţie, cumpărătorul se va adresa distribuitorului.
Orice reclamaţie trebuie însoţită de factura de cumpărare în original.

Garantie